top of page

Mine kurs

Betydningen av å få andre til å føle seg betydningsfulle.

Et kurs om å forstå den kraften som ligger i å få andre til å føle mening og mestring. Hvilket fokus du må ha inn i samtalen med den andre for hele tiden å ivareta den andres verdighet og selvfølelse.

Her lærer du helt enkle verktøy og helt enkle teknikker som vil gi dine samtaler med andre et nytt liv 

Samtalekunst i ledergrupper.

Hvordan kan dere som ledergruppe lære å se og snakke med hverandre på en måte som fremmer effektivitet og kraft?

Med utgangspunkt i Bang & Midelfart sin forskning og bok «Effektive ledergrupper»  lærer og øver dere på enkle metodiske verktøy for å sørge for at dere forstår hverandre bedre, samarbeider bedre og forankrer bedre de beslutninger dere tar. jeg med dere som ledergruppe.

Stressmestring

Hva kan vi ikke-psykologer forstå om kroppens stress system, og hvilke grep kan vi ta for å gjenerobre kontroll i våre liv?

Et kurs i stressmestring som handler om å forstå egne tanker og reaksjoner, sortere og plassere ansvar og  endre atferd.

Arbeidsmiljøoppfølging.

Debrief:

Det er gjennom å snakke om ting at kroppen bearbeider hendelser i livet. På dette kurset vil du lære en enkel metode som tillater den andre å snakke seg gjennom viktige ting. Som leder eller kollegastøtte trenger du å lære hvordan du kan tilrettelegge for dette.  Metoden består av tre enkle spørsmål som tilpasses den enkelte samt teknikker for sortering og lukking av temaet.

 

 

Brukerservice/kundebehandling: 

Dette kurset handler om å lære seg hvordan du ikke får kundebehandlingen til å handle om deg!

Her vil du lære om profesjonell innstilling og hvordan man må tenke for å klare å ha og opprettholde en profesjonell innstilling gjennom hele samtalen. Metodikken er utviklet for telefonsamtaler med kunder, men kan også brukes inn i personmøter.  

Everything before the "but" is bullshitt

Lær deg å bruke binne ord i sted enn for men og opplev hvilken forskjellige effekt den har i samtale med andre:
Et Kurs om betydningen av anerkjennelse i kommunikasjon med andre.

bottom of page